
Karolina Leśniak - Jahn
* LOGOPEDA: diagnoza stanu rozwoju mowy i ogólnej terapii zaburzeń komunikacji człowieka na różnych etapach rozwoju i w różnych sferach aktywności: edukacyjnej, społecznej.
* PEDAGOG SPECJALNY: diagnoza uczniów z zaburzeniami i odchyleniami rozwojowymi w uczeniu się, prowadzenie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych oraz innych zajęć o charakterze terapeutycznym.
Dostosowując się do dynamicznych zmian zachodzących w badaniach na temat zaburzeń rozwoju u dzieci i młodzieży doskonali swój warsztat pracy podczas licznych konferencji szkoleń webinariów i kursów.
Posiada uprawnienia do wykorzystania testu KARTY OCENY LOGOPEDYCZNEJ DZIECKA – KOLD – Diagnoza dzieci już od 1 miesiąca życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka.
Ukończyła m.in. następujące szkolenia
- „Język jako narzędzie pracy logopedy”
- „Opóźniony rozwój mowy. Kreatywne postępowanie logopedyczne”
- „Dziecko z autyzmem w świetle współczesnych praktyk”
- „Terapia logopedyczna – nowe strategie, nowe perspektywy”
- „Milczące – krzyczące dziecko. Jak odróżnić mutyzm, autyzm i zaburzenia językowe”
- „Gdy dziecko nie słucha, nie rozumie, nie koncentruje się…”
- „Wsparcie całościowego rozwoju dziecka. Cel, zadania i wyzwanie współczesnej edukacji”.
- „Dziecko w potrzebie. Jak udzielać skutecznego wsparcia”.
- „Jak skutecznie uczyć czytać? Nauka czytania dzieci w wieku przedszkolnym, szkolnym oraz osób z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem i innymi trudnościami”
… i wiele innych.
Urszula Popardowska - Chruściel
Polonista, absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach.
Ukończyła studia podyplomowe z zakresu oligofrenopedagogiki, terapii pedagogicznej, pedagogiki opiekuńczo- wychowawczej. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi o specyficznych potrzebach edukacyjnych.
Psychologię kliniczną i osobowości, jak również psychologię biznesu studiowała na WSB-NLU w Nowym Sączu.
Jest w trakcie certyfikacji na całościowym pięcioletnim Kursie Psychoterapii Dzieci, Młodzieży i Rodzin w Krakowskiej Fundacji Rozwoju Psychoterapii im. Marii Orwid, ukończyła Kurs Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR) oraz Kurs Terapii Schematów.
Obszar zainteresowań zawodowych:
- Praca terapeutyczna z osobami dorosłymi – krótkoterminowe i długoterminowe terapie indywidualne, jak również wsparcie psychologiczne, interwencja kryzysowa oraz poradnictwo.
- Oprócz dorosłych pomocą obejmuje rodziców i dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. Wsparcie w zakresie trudności emocjonalnych i wychowawczych, zaburzeń odżywiania.
- Zaburzenia lękowe, depresja, zarówno u dzieci jak i dorosłych.
- Terapia par.
W ramach szkoleń uczestniczyła w psychoterapii własnej.
Na co dzień pracuje w placówkach oświatowych, oraz prowadzi praktykę psychologiczno – psychoterapeutyczną.
Nieustannie doskonali swój warsztat pracy, a pracę regularnie poddaje profesjonalnej superwizji.


Dorota Makulak
Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Krakowie – pedagogika opiekuńczo wychowawcza oraz WSB-NLU w Nowym Sączu, gdzie zdobywała wiadomości i umiejętności z zakresu psychologii klinicznej i osobowości.
Ukończyła studia podyplomowe z zakresu rozwijania umiejętności wychowawczych i psychoprofilaktycznych nauczycieli i wychowawców, doradztwa zawodowego oraz oligofrenopedagogiki.
Certyfikowany tutor I stopnia oraz terapeutka biofeedback I stopnia. Jest wpisana do wykazu instytucji i osób uprawnionych do przeprowadzania postępowania mediacyjnego w okręgu Sądu Apelacyjnego w Krakowie.
Obecnie realizuje studia podyplomowe z zakresu edukacji i terapii osób z autyzmem. Ponadto jest w trakcie kursu psychoterapii w nurcie poznawczo – behawioralnym. Ukończyła Kurs Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR).
Na co dzień pracuje z młodzieżą w sądeckich szkołach oraz prowadzi praktykę psychologiczno – pedagogiczną.
Nieustannie doskonali swoje kompetencje biorąc udział w wykładach, seminariach i warsztatach. Pracuje pod superwizją.
Obszar zainteresowań zawodowych:
- praca z rodzicami i dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym;
- wsparcie w trudnościach emocjonalnych i wychowawczych;
- stany depresyjne i lękowe;
- terapia osób z ze spektrum autyzmu;
- trening umiejętności społecznych.